Intro tekst om 9. klasse. Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur. Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet. Cras mattis consectetur purus sit amet fermentum. Donec ullamcorper nulla non metus auctor fringilla.
Niveaudeling og små klasser – Lektiehjælp og eksamensforberedelse. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue.
Niveaudeling og små klasser – Lektiehjælp og eksamensforberedelse. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue.
Konkrete eksempler på samarbejder. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue.
Fordom: “9. klasse på efterskole er for fagligt krævende – der er ikke tid til at nyde efterskolelivet.”
Fakta: “Vores elever oplever en god balance mellem det faglige og det sociale. Vi har bl.a. lektiehjælp med lærere næsten 24/7 og en struktureret hverdag, der giver plads til begge dele.”
Fordom: “Mit barn er for umodent til efterskole i 9. klasse.”
Fakta: “Vi ser, at vores 9. klasse-elever udvikler stor selvstændighed og ansvarlighed i løbet af året. Mange forældre siger bagefter, at de er overraskede over, hvor meget deres barn voksede med opgaven.”
Fordom: “9. klasse på efterskole er for fagligt krævende – der er ikke tid til at nyde efterskolelivet.”
Fakta: “Vores elever oplever en god balance mellem det faglige og det sociale. Vi har bl.a. lektiehjælp med lærere næsten 24/7 og en struktureret hverdag, der giver plads til begge dele.”